Friday, January 7, 2011

07.01.11

hahaha. Today is 10.01.11! haha. Macam orang giler dah rasa. Tarikh pun dah tak ingat. 7.1.11 hari ini. Hari ini hari jadi member aku, tapi aku boleh pulak wish "belated". Haha. Buat malu je. Confident je kasi wish kat dia "belated". haha. Anyway, Happy birthday my friend Sepatu Gadis. May Allah blessed and protected. InsyaAllah. Doakan kejayaan kita bersama babe! hehe.. InsyaAllah. Tak lupa juga, selamat hari tua 25 oi! hahha. Takut sih! Hehe.

Ape la nak jadi aku ni. Tarikh pun boleh tak ingat. Mengalahkan orang yang tidur sampai terlupa nak bangun. Hehe. Tapi, serius aku terlupa. Sampai aku confident je tengok kalender and memang 10hb hari ini. Tapi 10hb Dis. Boleh pulak aku tak perasan kalender tu bulan Disember punya. Haha. Apehal! Giler tak nampak. huuu..

Rasanya macam baru semalam habis SPM. Tapi rupanya dah 25 tahun. Haha. Kelakar je la. Not the time for dating but it's time for a "berpasangan seumur hidup". Haha. Takut doww. Single mingle an available lagi ni oi. haha. Bukan malas nak fikir, tapi takut nak fikir. Ngee. May Allah give me the best indication for a spouse. I am pleased with all of its provisions. InsyaAllah. Amminn.

2 comments:

Sitikus~ said...

hwheehhehe.. aku bukan tak ingat tarikh 07/01..
tapi pagi baru aku wish..hehehh...
umur sepatu dah 25. nasib kita lambat ag..huhhhu
lambat2 pun..
dah tak lame weh..huhauaahahaa.

s a r said...

hahahahhaa..
dia mmg dh tua dulu dah weh..
gegee.. 4 buln lgi beb..
insyaAllah pjg umur.. sampai ler kt dgn umr tu..
huhuu