Wednesday, September 28, 2011

open secret :)

Assalamualaikum :)


Life is an open secret....
~zabrina

He knows everything
SubhanaAllah...
the best is from Him
and the best too for all of us... 
:)
Alhamdulillah
If Allah wills...

16 comments:

Kakzakie said...

How secretive we are Allah knows everythings...

dwaty said...

ni jalan nak p kedah ker??? memang cantik... subahanallah...

nobody said...

alhamdulillah
insyaAllah

:)

muga yang terbaik utkmu dear :)


p/s: ingat secret gapo tadi :P

delarocha said...

rahsia hidup itu seperti rumah dan pintu.

setiap rumah ada pintunya. tiada yang tahu masalah didalam rumah itu melainkan kamu sendiri yg membuka pintunya.

s a r said...

#kakzakie

yep. Only Him :)


#cik dwaty

~eheh. dok aih.. tg. karang, kuala selangor je. :D thanks.


#cik nobody

inshaAllah dear. InshaAllah. Aminn. :)

p/s- ahaha. rahsia hati la. :P


#encik delarocha

setuju. kita takkan tahu kalau tak buka. thanks. :)

Norsha said...

yup, He knows everythings....so, don't be sad.......

fuad ansari said...

zabrina tu bukan penulis novel ke?? zabrina abu bakar kan??

kebetulan ada terbaca novel tu.. (",)

s a r said...

#cik norsha

yup. absolutely! thanks :)

#encik fuad

~eheh. ha'ah. betul la tu. tapi tak tau pun dia penulis novel. hee. ada terbaca penulisan dia. tapi bukan novel pulak. :D

CikGu Ma said...

Allah knows :)

nak puji sket..Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar..cantik pemandangan tu...teringat kg nenek saya (",)

s a r said...

alhamdulillah.
terima kasih cikgu.
:)

luahfikiran said...

SALAM,
ALLAH PENCIPTA DAN MAHA MENGETAHUI. KEPADA ALLAH, HAMBA INI MENGABDIKAN DIRI

s a r said...

waalaikumussalam dr. :)
alhamdulillah.
thanks dr. to be one of my followers. dah lama sangat tak dengar berita dr ni. hari ni terjumpa blog dr. thanks again dr. :)

sasha rahmat said...

sar...so so true...tq atas ingatan :))

s a r said...

sama2 akak :)

Asakura said...

igtkan nk buka rahsia apa tadi... hahaha

betul tu, Allah mengetahui segalanya. Kalau nak rahsia dgn org bleh la, tapi dgn Allah, jgn harap... :D

s a r said...

~ahaha. rahsiala.. mana boleh bagitau kamu. :P

eh, memang langsung tak boleh nak rahsia dengan Dia. bocor semuanya. :D