Wednesday, September 14, 2011

Jangan tak senyum :)

Assalamualaikum ^____^


Mak jugak kena buat. Haish!




*senyumlah selalu walaupun hati selalu je hot!
baik untuk kesihatan kita bersama. :D

13 comments:

Wan said...

senyum la..cik mek molek..hehe

iyan shazlind said...

bukan senyum je baca ni..tergelak terus..hehehe


p/s : kalau mak dok jauh camna plak tu ye? :P

zue said...

assalamualaikum sar,
senyuman tu kan mmbawa rezeki...tapi bila dah marah mana boleh nak senyum2 kan..

mmg kena label tag tu...mother..anything knows.

fuad ansari said...

(",)

kalau orang lain yg mak dah takde, dah taktau nak wat ape kan.. (",)

s a r said...

#encik wan.

amboi! siap nyanyi encik. bahagia la tu kan kan kan. :D


#cik iyan.

eheh..
adoi! jauh pula ke? hurmm.. post la baju tu. :D

s a r said...

#cik zue

waalaikumussalam :D

hehe. yang marah memang kempunan ler senyum. uhuu.
yup. she's the best woman in the world! :D


#encik fuad.

ala.. maaf.
tak fikir pula pada yang tiada. sorry.
hurm.. tapi kita tak selamanya nak harapkan pada mak kita kan. selagi boleh buat sendiri walaupun mungkin tak sebaik yang mak kita buat. :)

Asakura said...

susah nie kalau nk senyum wlpn tgh marah... hahaha

delarocha said...

senyum :-)

walaupun hati sentiasa gusar

s a r said...

#encik askura.

~eheh, memang payah. tapi still boleh diukir kan walaupun kurang perisanya :D


#encik delarocha

yup. itulah yang terbaik. :)

Musang said...

senyum xperlu kata apa2 :)

s a r said...

~eheh. yep. betul tu. cuma kekadang orang lain yang lihat cetus pelbagai tafsir. :)

tapi stay la senyum senyum senyum... :D

Asakura said...

senyum slalu, murah rezeki, wajah jgk ceria... :D

s a r said...

betul betul betul! :D