Wednesday, April 18, 2012

Nampaknya dah ada borang..

Assalamualaikum... :(

~astagfirullahal'azim...

Borang jual tubuh

see?

PEREMPUAN jugak...

pak dia je lelaki.. haish!

patutlah penghuni neraka lebih ramai kaum hawa...
nauzubillah..

siapa salah???
~aku tak salah...huu






*nampaknya dah ada borang... 
~geleng kepala 


9 comments:

blogtilldrop said...

borang aper tu..cess! macam macam la

s a r said...

tu la pasal.. hm..tak tau ler apa dah nak jadi sekarang ni..

Kakzakie said...

Astaghfirullahal'azimmm.... sedarlah betapa bumi kita dah tua dik...

Jadikan iktibar...jaga diri

fuad ansari said...

kadang2, tak isi borang pun boleh masuk jugak.. (",)

Pencari Allah said...

Doa untuk ummat dan diri sendiri boleh membantu. Ikhtiar minta kepada ALLAH.

Camy Alya said...

pics broken. tak faham

dreamygirl said...

Salam.sar,aku baca dalam buku ni,apeye..'Wanita di ambang neraka'..ade hadis kan yang menyebut,"Kebanyakan penghuni neraka adalah wanita".Ya Allah,takutnye.Wanita mudah masuk syurga dan mudah juga masuk neraka..Antara sebabnya,ialah wanita yang xtaat suami.Yang tak kahwin pula macam mana?Aku teringat penerangan tentang neraka tu macam mana,takutnya,nauzubillah..ak selalu terfkir siapakah yang bertuah,calon2 syurga wanita yang ada di zaman ini,memikirkan diri ni layakke?Macam maneyer..nak ubah diri jadi selembut,sesoleh wanita2 pilihan zaman Rasulullah..Wanita bila keluar dari rumah saja,mudah menjadi fitnah..keluar seorang pun kdng2 tak boleh nak elak..Di zaman moden macam ni,bila diambil kira situasi2 diri,macam mana nak menjadi wanita yang sentiasa terjaga dari fitnah,dan sebagainya...

s a r said...

kakzakie>

ye kak. terima kasih. saya pun takut sangat benda2 macam ni. hmm.

encik fuad>

betapa mudah sebenarnya ke lembah neraka. nauzubillah..

pencari Allah>

itu yang terbaik. inshaAllah pencariAllah :)

camy alya>

tu gmbar cover paper harian metro. 18 april. pasal borang untuk jadi pelacur by internet. spe nak, kena isi borang tu then nanti ada orang deal kan dengan pelanggan.

s a r said...

dreamygirl>

thanks beb. aku ada gak terbaca hadis tu. takut weh. tetiba macam dah sangat banyak dosa ni ha.. hmm..

beb, nak jadi baik dan yang terpilih tak semestinya perlu selembut2 beb. kalau betul kena dengan cara gaya dan sesuai dengan keadaan, kita tahu nak behave, inshaAllah. memang la sebaik2nya wanita2 zaman rasulullah dijadikan sebaik2 contoh.

tapi aku rasa, kalau tak boleh nak ubah jadi selembut2 mereka, cukup kalau kita boleh amalkan apa yang diaorang buat dalam mentaati suami dsb. :)

kalau cakap pasal zaman sekarang.. memang tak boleh elaklah weh. nak buat macam mana kan. apa pun, kita kena jaga diri jugaklah sebaiknya. inshaAllah benda2 tu semua boleh elak.

kaw jga diri beb. :)