Thursday, January 12, 2023

Jangan jemu

Salam. 

Salam tahun baru juga. 

Catatan pengakhiran yang sangatlah mencabar.

31 Dis 2022, abah minor stroke. 

Malam sebelum tu, ingat kebas tangan biasa2 je. Paginya sebelah kaki pun dah ikut sama, memang takde lain dah. 

Warded 3 hari 3 malam. 

On tube. Tapi abah boleh minum biasa. Tak tahulah sebab prosedur atau pebende aku tak tau. Yang aku tau sebab nak elak tercekik atau tersedak makanan yang boleh sebab masuk kat paru2. Tu je. 

On ubat cair darah. On susu je untuk 2 minggu ni sampaikan dia dah takde tenaga. Esok baru boleh buka tube. Tu pun harap sangat dia ok. 

Tapi gula pulak tinggi kemain. 

Tak taulaaaa cemana esok. 

Harap sangat baik2 je. 🥹

Aku harap juga aku takkan jemu menjaga memandangkan aku je yang tinggal pun. 

No comments: