Monday, February 23, 2015

Ujian

Assalamualaikum wahai ahli syurga. ameen insyaAllah. Doakan!

Apa ada dengan Ujian.

Datang dalam banyak sisi,
Banyak bentuk,
Banyak gaya,
Siapa yang tak tahan,
Memang boleh mati.

Mati apa?

Hati.

Bertabahlah!
Bertabahlah lagi..
dalam teruskan hidup yang bersisa tak panjang mana..

Moga Dia reda kita semua. Ameen. Insya-Allah.

Tu je.

Sekian.


3 comments:

Kakzakie said...

Alahai lamanya kakak tak bertemu blog ini. Moga dlm rahmat dan kebahagiaan selalu. Blog kakak sudah menemui penghujung 'nyawa'.

Ujian Allah pasti ada selagi ada peluang nyawa diberikan olehNya.

s a r said...

Amiin insyaAllah kakzakie

Alahai rindunya nak berbloging macam dulu. Ramai teman yang boleh pupuk kesabaran lagi kat hati ni. Manis sangat..

Kenapa dah penghujung nyawa tu kak? alahai.. bukan akak rajin update ke? hm..

anton said...

waa cerita yang bagus kak , ditunggu yang berikutnyaaa .

salam