Sunday, January 23, 2011

Lagi Facebook

hehe. nak tergelak pun yer jugak bila bace metro hari ini di ruangan Dang Setia. Lagi pasal facebook yang mana, girl ni umur akhir 20-an dan suka kat kawan facebook dia. Then dah tersuka but the same time dia ni takut nak terus terang sebab sebelum ni pernah ada 'sejarah hitam' dan takut andai cintanya ditolak oleh si lelaki kerana beranggapan dia tidak layak diterima oleh mana-mana lelaki pun. Tapi telah insaf cuma kurang keyakinan diri.

Tapi, aku bukanlah nak komen panjang lebar pasal topik girl tu. Aku just nak share pasal ketaksuban penangan facebook kat generasi sekarang. Bukan muda je, warga emas pun dah celik it sekarang semata-mata pasal facebook. Aku mengaku la kalau sebelum ni aku salah seorang daripada peminat facebook yang tanpa sedari banyak benda yang melalaikan aku. Bukan salahkan facebook, tapi salah diri sendiri kerana terlalu taksub. Tapi tu dulu, sekarang baik sikit. ~hehe.

Aku dulu pun pernah jugak alami macam girl tu. Kalau on9 je, mesti borak dengan 'seseorang' tu. Tiap-tiap kali on9 lah. Kalau tak on9 rasa macam ada yang tak kena je. huu. Sikit lagi dekat jatuh tersuka dah dengan 'seseorang' tu. But, nasib baik cepat sedar. huu. Alhamdulillah. Syaitan cukup gemar memainkan perasaan manusia yang sedang leka malah bergelak ketawalah mereka andai mereka berjaya memporak perandakan hati manusia yang lalai. huu. MasyaAllah.

~ambik mood nak tulis pasal "ATN". haha. makin menarik dan sangat tertarik. huu ~_~

2 comments:

sePatu~gadIs~ said...

ahaha
tersuke sma ade dlm keadaan sedar or x...
dr sdri akn prsn gk. xkire le cpt or lmbt.. toi x??
tp kn.... suke tu xlme kot...

owwww mood ATN> ak igt ape lah td.. ahahha

s a r said...

hahaha.. btul2 beb.. ngee..
btul.. suke tu mcm skjap je..
lelame mcm dh xde bnde kot nk borak.. hee

hee.. buku tu sgt tertarik la.. huu