Thursday, October 7, 2021

Syukurlah

Salam. 

Syukurlah... Ya bersyukurlah walaupun sekecil2 zarah. 

Nak cerita perihal pergi interview hari ni. Bukan pasal apa yang ditanya. ~hatni walaupun aku rasa macam tak lepas je. Haha

Nak cerita pasal kelancaran urusan.

Ya. Allah mudahkan segala urusan hari ni walaupun time interview tu Allah je yang tahu. 

Dari awal bertolak dari rumah ke putrajaya ofkos lebih sejam. Interview pukul 8pagi. 

Aku bajet keluar 6.15 macam tu. Last2 aku keluar 6.20.

Jalan jem pulek. Tapi lancar. Banyak kereta. Tapi still berjalan. Mudah je perjalanan sampailah tempat nak cari parking. 

Dah tu pulak masa pendaftaran pun takde masalah. Laju je proses. Sampailah masuk interview orang pertama. 

Habis interview aku nak turun ke parking, ah sudah. Aku dah salah. Keluar dr pintu yg sepatutnya cuma untuk kakitangan, tetiba ada akak yang baru nak masuk keje, dia bukakan pintu. Kalau tak alamat menapak jauhh ke tempat parking bangunan sebelah. Takpun aku nangis sensorang sebab dah terkunci kat parking yang sememangnya takde laluan akses untuk pelawat. Haha

Syukur. Allah hantar orang yang tepat. 

Tu la je nak cerita. 2 3 hari ni sungguh2 doa mintak Allah lancarkan semua urusan hari ni memandangkan bertahun2 takde urusan rasmi macam ni. 

Alhamdulillah.

Cuma tu je la. Aku serah semuanya pada Dia. Reda dah apa pun keputusan. Macamlah tak biasa fail haha.

Okla. Tu je. 

Ingat je. Walaupun tak dapat apa yg kita harap tu, sekurang2nya Allah dah lancarkan semua urusan. Syukur dah. 😊






No comments: