Monday, April 22, 2024

Penat

Salam Aidilfitri yang ke... 

tengok la kalender sendiri. Aku tak sempat check. Sebab hari aku sama jee. Cek tarikh bila ada appointment doc je ~huu

Sempena raya kali ni. Aku penat betul rasa. Raya lepas pun penat jugak. Tapi aku tak pernah cakap dengan sape. 

Kali ni, aku betul2 penat. Faktor umur la kot. 

Ini kali punya penat, aku tak peduli dah sape yang datang. Fully jadi bibik. Tak keluar dapur punya. 

Dan bila tetamu yang nak datang rumah siap booking hari, aku jadi sakit hati. Aku tak boleh husnuzon dah. 

Penat kali ni tak boleh bincang punya. 

Last2 aku nangis bila adik aku ajak tido rumah dia. Haha.. Nak pegi jalan2 lepak2 segala. Dia tahu aku penat. Penat sangat2. Allah je tahu. 

Orang datang, mesti cakap aku rajin la apa la. Padahal... 😔

Bila umur dah banyak, kesihatan pun tak bagus mana, emosi pun dah lama terbenam kelaut dalam, rasa2 boleh bertahan ke? 

Okla. 
Bai. 
Moga hari kalian kekal cerah tidak semendung aku. 

*kuih raya yang banyak tak jadi tahun ni 🥴

No comments: