Thursday, August 26, 2021

PdPR

Salam.

Ya. Tajuk kali ni pdpr walaupun takde anak.

Baru 2 hari full jaga anak buah pdpr. Umur 6 tahun.

Tapi tu la, aku yang sedih. Dia tak tahu baca walaupun kenal huruf. 

Time pdpr pulak, cikgu yang mengajar expect budak2 pandai semua benda. 

Lagi tak faham kenapa ada jenis cikgu tak tekankan membaca. Hal2 tak penting sibuk nak tekankan. Halahhh

Tu belum jenis mak ayah yang kat rumah pun jenis buat derkkk je. Aku yang takde anak pulak yang naik gila. 

Ada sekolah lain, elok aje aku tengok pdpr belajar membaca, kenal huruf segala. Yang 5 tahun lagi pandai dari 6 tahun. 

Update kelas, satu hal. Esok nak kelas, awal2 la inform. Ini tak. Pukul 2 pagi inform. Sadis tak sadis untuk anak2 yang dah lama tak sekolah ni. 😪

Tapi tu la. Takkan sudu lebih dari kuah. Aku tolong mana yang mampu sebab aku sedih dan kesian sangat2 je. 😔😔😔

Murung aku sekejap. 

Okla. Bai. 

*gambar kredit to google.

No comments: