Friday, June 18, 2021

Need someone to talk

Salam.

Hurm. 

Teringat adik yang didiagnos bipolar. 

She need someone to talk. 

Aku tak boleh tolong selain jadi pendengar.

Sekarang dia ok dah. (insyaAllah)

Dan sebenarnya we need someone to talk walaupun kita dah serah semuaNya pada dia. 

Tapi apakan daya. Manusia kan? Emosi lebih. Still need someone to talk even dia tak boleh tolong pun. 

Cukuplah mana yang ada pendengar. 

Almost 8 tahun aku hilang pendengar ~ kot

Kawan aku pernah cakap, "forever alone la ko"

Hahah 😅

Sebenarnya bukan takde. 

Tapi sebab hidup ni pilihan, aku pilih 'hilang pendengar'. Haha

Pahit. Telan. Jalan Terus. 

Apa jadi masa akan datang, nanti-nantilah fikir bila dah jadi. Haha

Aku doa je mampu. Sebab doalah aku bernafas lagi. 

Alhamdulillah 😊


No comments: